2013/04/23

iSaloni 2013: kedvencek 2.

Két dupla csarnok csak a lámpákról és világításról szólt, és a bútorgyártók standjain is megjelentek a lámpás cégek, szóval lehetett tobzódni. A világítás számomra amúgy is kardinális kérdés a tervezésnél, nem mindegy mit és hova tervezünk. A fények megadják a pontot az i-re, ugyanakkor teljesen el is ronthatják egy helyiség hangulatát.

Inspirációból nem volt hiány, ezek a kedvencek:

 Egy, aminek sajnos nem tudtam meg a gyártóját, pedig a letisztult, klasszikus vonalba nagyon jól illik!!!





  A Vibia standja nagyon erős volt, a modern vonalban nálam nyerők.

 A Penta függesztékét azért szeretem, mert habár modern, a belső búra enyhén ívelt üvege mégiscsak visz valami klasszikus időtlenséget az egészbe.

Az LZF cég lámpái frissek és fiatalosak, nagyon tetszenek!


 Lightyears és a nagy kedvencek: legújabb lámpájuk, az Orient amiről már korábban ITT írtam, élőben még szebb, mint az előzetes képeken. A nagy sikerű Caravaggio matt szürke és fehér verzióját pedig eddig is nagyon szerettem.


 És egy újabb klasszikus vonal a Roll&Hill modulokból álló rézvázas lámpája. Időtlen anyagok, modern formával, Izgalmas!!!


Egyszerű és nagyszerű: több cég áll elő függesztett rendszeres lámpákkal, ahol tetszés szerint alakítható a forma, úgy tűnik egyébként, hogy ez lesz egyik fő trend. A Flos standja ütős volt és lényegre törő.

Mivel csak a lámpákról 180 képet csináltam, ezért ez tényleg csak egy kis ízelítő. Az biztos, hogy inspiráló volt és rátaláltam olyan lámpákra, amikről eddig nem tudtam, hol fogom őket beszerezni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...