2013/04/21

iSaloni 2013: kedvencek 1.

Szóval csak kijutottam idén az iSaloni-ra. Elképesztő méretek, itt aztán tényleg senki nem sajnálta az időt, pénzt és energiát, hogy a legjobbat mutassa magából. Feszített tempóban, napi 8 óra gyaloglással sikerült végigjárnom a számomra érdekes részeket. Azt viszont megértettem, miért is kellett/lehetett volna eltölteni egy hetet is Milánóban: a városban szerte mindenfelé, kiállítások, rendezvények, installációk várták a design-éhes látogatókat, úgyhogy bármerre jártam, beléjük botlottam.

Az olaszok élni tudásáról pedig elég annyi, hogy a vásár területén nem csak a híres olasz paniniket lehetett ebédelni, de akinek kedve támadt osztrigát is ehetett pezsgővel....hát sokaknak támadt kedve, azt meg kell hagyni...

Választani persze nehéz lenne, hogy mit mutassak itt be, mégis megpróbálom összeszedni azokat az enteriőröket, tárgyakat, amik valami miatt megfogtak.

SZÉKEK

 Hát ez az egyik kedvencek kedvence: az Ivanoredaelli függő fotele. Légies, elegáns és modern. A taupe színű bőr pedig nagyon különleges.


A Poliform széke főleg ebben a sárga színben nagyon vidám pont volt.


 Bonaldo fotele praktikus és kényelmes. Minimál lakásokban nagyon ütős!

 Patricia Urquiola tervezte NUB kollekció az Andreu World számára. 

Szeretem a Crassevig székét is, egyszerű, de hajlításoktól mégis egyedi.

 A BLIFASE Forest széke jó alternatívája lehet Hans Wegner Wishbone székének. Az ócska másolatoknak nem vagyok híve, de ez a szék nem másolat, csak a stílus hasonló. Épp ez tetszik benne...

Egy újabb skandináv beütés az egyébként olasz Oliver B. Group-tól. Jóó!

Holnap érkezik a lámpás kedvencek összeállítása, addig meg szép estét Nektek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...