2013/04/24

iSaloni 2013: színek, hangulatok, fények

Az újdonságok mellett persze már önmagáért a standokért is érdemes ellátogatni, mert rengeteg inspiráló ötletet kaptam én is. A kiállítás nagy meglepetése, hogy egészen megszerettette velem a RÓZSASZÍNT :)

Na persze nem a jóféle pinket, sokkal inkább a fáradt rózsaszínek és mályvák voltak azok, amik a tavaszi trendeket mutatták Skandináviától Olaszországig.

Másik érdekesség a hangulatok és fények trendje. Nagyon sok standon játszottak a sötét enteriőrök és markáns megvilágítás váltogatásával, ami persze minden bizonnyal a kiállítás színpadiasságának is szólt, ugyanakkor az biztos, hogy egyre inkább kúsznak be az lakóterekbe is a markáns sötét falszínek, padlók és bútorok, amit egy-egy világos folttal (kanapé, fotel, dohányzóasztal) ellensúlyoznak.

 Loft-hatás a Dialma Brown-tól



Elegáns, klasszikus és mégis modern: egyik kedvenc volt az Eichholtz standja, ahol nagyon meg kellett küzdenem a fotókért :)



Porada dolgozó sarok, nagy kedvenc és még a sárgát is megszerettem benne.

 Ivanoredaelli hálószoba hangulat: férfias, mégis lágy


 A LEMA standján úgy volt berendezve egy kétszintes könyvtárszobás nappali, hogy szinte el is felejtettem, hogy ez csak egy vásári stand...

A tavasz beköszöntött  a gyártóknál: vidám színek, virágzó enteriőrök mindenhol:

 Arflex

 Busnelli

 COR und interlübcke

Újító szellemű volt a Giorgetti, aki félköríves, rendhagyó formájú kanapéval mutatkozott be.

 Vidám és fiatalos, mint mindig: MUUTO

A Normann Copenhagen volt a pr győztese, ugyanis az első perctől kezdve folyamatosan jöttek szembe olyanok, akiknek a vállán lógott a fekete alapon fehér logós NC zacskó, és el nem tudtam képzelni mi lehet, ami ennyire túlnyomó többségben meggyőzte az embereket arról, hogy órákon át cipeljék. Gondoltam óriási stand, felhajtás miegymás. Erre mikor odaérek, az NC standja volt az egyik legkisebb. Ötletes, de nem az az elájulok-hatású...szóval a pr bejött, a designt meg szeretem :)

Világos hangulat rózsaszínnel az Arpentől

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...