2015/02/17

Jó helyek itthon és a nagyvilágban: Natura Hill Zebegény

Nagyon szeretek utazni. És szeretem élvezni azt, ahol megszállunk, ezért mindig vadászom a különleges helyeket. Nem a nagy, tömegszállásokat, hanem olyat, ami valamiért más, valamivel többet tud és nem utolsó sorban vizuálisan is jó élmény. Ez már csak szakmai ártalom... :)

Na már most az ilyen hely itthon olyan, mint a fehér holló. Értem én, hogy más a keret, amiből dolgozni lehet, de ha körbenézek, akkor egészen elkeserítő a helyzet. Ezért is üde színfolt, ha találok valami izgalmasat.

Még tavaly bukkantam rá a Natura Hill Zebegényre, de most jutottam el oda, hogy végre írjak is róla. Tetszik az egész szálloda koncepciója, tetszik a hozzáállásuk és tetszik az a modern, letisztult, ugyanakkor mégis könnyed stílus, amivel a szobákat berendezték. Pont olyan hely, ahová kettesben, családdal, barátokkal is elmennék. Úgyhogy tervbe is vettem, hogy meglátogatjuk idén :)

Az épület külseje tökéletesen illeszkedik a környező tájba, mégis modern.


A szobák különböző stílusban lettek kialakítva, vannak romantikus alkatoknak valók és vagányabbak is.


Nekem a krétafalas Mákvirág a kedvencem, és gyerekekkel is tökéletes!





A képekért köszönet a Natura Hill Zebegénynek!

A bejegyzés teljes egészében a saját véleményemet tükrözi.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...